Thursday 16 August 2012

APE SALAH AKU ? :'(

Hi :* aku sedih gile wehh sebab member aku buat mcm tuh kat aku . sumpah tak bolee terima :'(
hurm , aku dengan dea memang rapat tapy dea sanggup buat mcm tuh kat aku . menanges aku tahu tak ?? dea tak hargai aku langsong . aku dah buat mcm-2 untok dea tapi dea still buat aku mcm tunggul kayu . kayy takpew tak kesah pun lah siall , aku engad doh ape yunk kau buat kat aku . dah lah talam dua muka . walaupun aku sayang kau mcm mane tapi aku still berani perli kau n ckp mcm-2 dekat kau . aku tahu aku hebat kan :) tapi tak hebat mcm mane kau buat kat aku :* now kau nak berbaek dengan aku yeah ? aku tahu sebab kau takdew kawan . tapi aku buat kau pulak mcm tunggul kayu . baru tahu kan ? padan mukee . pegy mamposs lah wehh . lepass tuh senyum-2 dekat aku pulak . sory lah beb tak termakan pun dengan senyuman kau tuh . godaii lahhh --'




No comments:

Post a Comment