Friday, 19 October 2012

AKU BENCI PERANGAI KAU . ERR :/



nampak tak tittle sakaii dekat situ . oceyy , aku tahu korang nampak . kalau tak nampak buat-2 nampak jew . k , AKU BENCI DENGAN CARA KAU PEREMPUAN ! haish , kenapa semua niy berlaku . alahaii , sakai nye lah kan ? kau tahu apee :/ kenapa kau mesti jadi orang ketiga dalam CINTA aku haa ? aku BENCI orang macam kau . k aku tahu semenjak aku couple dengan DIA . kau asyik perli-2 cakap macam-2 pasal dia . now , asal ? apee masalah kau . please cakap dengan aku PEREMPUAN !!! kau jangan buat semua orang benci dekat kau bole tak ? kau tahu cara kau macam puaka kan ? please ubah . aku minta sesangad :) aku tahu kau jelly sebab aku dengan dia rite ? haha , mane kau nak mengaku kan . kau cakap dekat aku yang aku AMBIL dia dari kau . hello , sekarang sape batak dekat sape k ? kau kann . dah lahh jangan beria sangat perempuan woii . KAU NAK DIA ? KAU AMBIL LAH . AKU TAK BATAK PUN . KUMBANG BUKAN SEEKOR LAH KAWAN :*

No comments:

Post a Comment