Saturday 29 June 2013

NEW HANDPHONE :D

                          Hai , Assalamualaikum peepss :D hm bosannyaaaaaa mata dah lahh tak mengantuk lagi. Now see jam dah pukul berape. 4 right ? Oh nooooo :o rase mcm baru je pukul 1. Hihi see entry kat atas tu. Haaa, nak tahu tak ape maksud entry tu. JengJengJeng :D act tarikh tuu nak pergi beli handphone esok. Jangan jeless yeeee btw aku pun tak sangka mama nak belikan aku handphone. Hm , bukan senang nak dapat handphone dari mama tau. Hahaha aku dapat handphone ade sebab bukan saje saje mama nak beli. Kalau saje saje jangan harap lahh weyh. Hihi tak sabarnyaaa esok :'> *selokk* act aku dapat handphone sbb result meningkat even aku takde tuition pun. Biasalahhh kalau handphone takde dekat tangan kite mesti boleh luangkan masa dengan buku. Tapi..........................kalau ade handphone dekat tangan. Hahaha mmg takdelah nak dapat result okayy mcm aku jugak act. Hahahaha nak tidur tapi mata tanak tutup lagi ni. acano tu. Esok dah lahh kena bangun awal kalau tak mampus kena bebel dengan mama. Hahaha kbyeeee nak beradu dulu :*




No comments:

Post a Comment