Sunday 23 June 2013

BUSYYYYYYYYYY -.-

                           Hi peeps ;) lame nye aku tak update blog. Hihi biasalah busy katakan. Hm , now see tittle kat atas tu. Haaa , nampak kan ? Bagusss (Y) sekarang ni macam macam menda aku buat sampai kadang kadang takde mase nak spent time dengan orang. Homework ? taksoh cakaplah. Bertimbun tapi aku buat cool je. Malass nak over sangat. Hahaha sukan? pun ade lahh. Takdaye nyaa lahh aku dengan semua ni. Penat k Penat -..- faham tak woii ? Haih , sedihh nye lahh. Folio dah lahh banyak kena buat. Siapa rajin , tolonglah aku buat nanti aku kasi lolipop. Nak tak ? Hihi dapppp nyaaaaaaaa :p Hm , takpe k takpe. Tahun ni je aku rajin sampai macam ni sekali. Hahaha nak tahu sebab apa? sebab tahun ni wa budak PMR kan so kenalah rajin sikit. Hihi kalau ada salah silap aku dengan korang please maafkan k btw jangan lupe wish me luck. thankyouuuu emmuahh :* kayyyy lahh nak makan jap. Byeee alls ;)





No comments:

Post a Comment