Friday, 16 November 2012

MAAFKAN AKU :'(

               Assalamualaikum semua . mulakan hari korang dengan senyuman k . smile siket :) hee saje-2 buat happy . aku mulakan hari aku dengan tangisan . Hm sadisss nyaa :( rasee nak mati weyyy . Pagy tady dah rase tak sedap haty . Bangon ---> cari laptop ---> on laptop , teruss online . Haa dah agakk , mesty ade something rupenyaa memang betoi pung . Huh -,- kenape semua niy berlaku . Ya ALLAH :'( Kuatkan lah hambamu ini . Hm hm :/ pagy-2 lagy aku dah kena maki dengan tuttt , okayy itu naseb aku nak buat macam mane kankankan . kita tak bole tolak takdir . Now , aku tahu semua aku penyebab nyaaa . Abang angkat , Boyfiee , Aku dan pyka jady orang tengahh . Thankss pyka sebab tolong nadiyla :* Ieyan , MAAF kan aku pleaseee :'( aku tahu aku dah kecewa kan kau kan ? tapiii , aku sayang kau . Apee yang kau cakap semua betoi itu untuk kebaikan aku . Tapi aku BODOHHHH sebab degil taknak dengar cakap . Lepastuh mulaa menyusahkan orang :( Hm hm , pagy-2 dah menanges lepastuh call pyka . naseb baek pyka boleh faham aku  , kalau tak apee lah jady kan . Hm hm sadissssssss *lap air mata :'(

No comments:

Post a Comment