Friday 30 November 2012

HAPPY ;)



Heyyo , assalamualaikum shantekk , handsome semua :') selamat petanggggg . heeee dah lame kott tak update blog . bersawang dah . errr takde story nak cite :) now baru ade story . heee <3 semalam gua happy sebab aliep . thankssssssss sayang :* hahaha sumpah masuk air sebab kau selalu buat aku tergelakk . Hahaha mengade kau eh . lempang laju-2 kunk baru tahu :P hahaha gua hebat kan ? dah tahu takpayah cakap laaa . hikhik syok sendiryyyy >.< first otp hahaha tak berapa nak happy sebab line gaye shibekk . kacau betoi laa smpai takdengar suara . lepastuh salah kan kipass umah koy pulak padahal line kat umah die . hahaha malass bagy tahu , kalau bagy tahu pun bukan dengar . asyik haaa haaa , saket haty jewk . Hahaha lepastuh maseng-2 salah kan sendiry . okayy gud yunk itu aku nak :) hahaha lepass otp webcam pulakk . hahaha lagy teruk perangai aliep gaye budak kechikk . comeyy jew ahh kau biy . SAYANG KAU <3 hahaha aku memang kuatt gelak k so kau jangan nak buat taktahu laaa . aku kasy kiss nanty baru tahu . wek wekk :P hahaha dah mengantukk tanak cakap , bagy banyak alasan pulakk . fikir koy taktahu dak . Hahaha sokayy lah ikott awok lerr . Thankssssss temankan koyy . Sayang aok much much . ILOVEYOU ALIEP :*

No comments:

Post a Comment