Friday 16 November 2012

THANKSSSSSS :*


Comel kan dia ? Comel sangatt :*

Assalamualaikum peeps :) hee , hari niy nak story pasal budak niy . Budak ? Hahaha muda ngatt awok yaa sayang . Hee , siapa kenal budak niy *angkat tangan* jyeahh . tak kenal sudah yang penting you all bace niy k  . Hahaha bace taw taw :* kalau awak tak bace nanty saya tumbok sampai lebam . fuyoooo :/ hebatt kan saya . Hahaha mesty ah siape tak kenal koy :P lary topup lah pulakk . Haha biar lah i . wekk wekk -.-
k sambunggg :) aku nak kenal kan budak niy dekat korang . hikhik ><  nak couple ? nak num die ? tanye aku dulu k . diaa milik aku taw :P Hahaha errr :/ saya sayang budak comel saya niy . nama diaa AFIQAH AIDA TARMIZI . hee , cantik kan nama die ? cepat cakap cantek . kalau tak aku sepak . Hahaha MAAF -.- umur dia 14 sama dengan aku lah . hee kami twins k . Hahaha *TERperasan* Opppssssss ! Dia stay Temerloh , study ABS :) hee , btw kami takpena pun meet . nak sangat meet . Hm , mybe belum ade rezeki untuk meet dengan diaa . Takpee :/ nanty kalau sama sama free , kite meet k . Hahaha teringin nyaa :(
aku panggil die pykaa . awww , die niy manjaa sangat . dah lah comel . Err :/ geram nyaa nak kiss die . Hee , muahhhh :* untuk pyka sorang jew k . Hahaha jangan jelly :P Thankssss pyka sebab faham nadiyla n dah tolong nadiylaa macam-2 . hee , sayang you sangatt comel :*

No comments:

Post a Comment