Wednesday, 9 January 2013

BORING + MISS = SCHOOL :')

               Hello peepsss :') heee . nampak tittle tuh tak ? heee . Hm seriuss talk bosan gilaa ! Aku bukan saje saje tanak pergi sekolah btw ade hal lah . hm :( tapi takpe lah bukan selalu pun kan . hikhik *goyang buntot*  hm , geng WOW mesti rinduu dekat aku . Hahaha WOW ? eeeyyuuuu ! geli siakk -.- eira yang bagy nama tuh . biasee lah terpengaruh dengan cerita indon lettuw . Hahaha , aku pun tengok jugak tapi takde lah cenggitu sekaly . zufeyfu -________- Eh eh , lari topik lah pulak kankann ? Hahaha , Lantakkan die :') Hm , seriuss talk aku taktahu nak buat ape niy . Hm , online Fb stalk orang . Hahaha bestt jugak doh . twitter boring pagi-2 . TL lembab . Hahaha . normal lettuw , takde orang kan . Hahaha tak macam aku holiday jew . Hahaha k sumpah boringggggggggggggggggg doh :'c Hm , rindu WANI ! QIELA ! EIRA ! MANJA ! LIEYZA ! dan tak lupa jugakk dekat AIN . Hee , aku selalu buli budak niyy . die baek angatt-2 . Hahaha adee lagy banyak . tapi takkan nak tuliss semua dak . Hahaha lomak ah luu -..- die orang selalu happy kan aku . Hm , kalau ramai caring aku . sampai aku rase dunia niy aku yunk punyaa . whoaaaaaaaaaaaaaaaa , indahnyaaa :*

No comments:

Post a Comment