Monday 31 December 2012

HI 2013 , COME ON TO SCHOOL :')




Heyyyyyy peeps :) now i can't story about 2013 and come on to school . Hahaha aku speaking acane ? hancursssss dah -_____- Hahaha now dah masuk 2013 . Hm , sekejap nyaa masa berlalu :( rindu our memories about 2012 . kalau boleh aku tanak tinggalkan 2012 sebab kenangan pahit , maniss , masam ade belaka . Hahaha k gurau :D 2013 niy aku dah form3 PMR candidate dah niy . ceyh , gaye semangatt jew . Hahaha memang pun . Nak try berubah sebab nak dapat banyak A . Hee , nanty aku dah jarang online Facebook , twitter n edit bloggg . Hm , mesty bersawang blogg aku nanty . Hm , redha jelah btw aku takkan lupe dekat facebook , twitter n blog akuuu . Aku sayang nak tinggalkan bestie aku niy . Hee , aku anggap 3 menda niy bestie yang paling aku sayang . Berkepitt aje dengan die . Hahaha tapi aku kena lebihkan study sebab nak PMR kan nanty . Hikhik >< teringin angatt nak dapat 8A . whoaaaa , berangan awal-2 takpe btw jangan lupe study kankan ? Hee , wish me luck k alls . muahmuah :* kenape cepatt sangatt mase berlalu . seriuslyy , tak puass . Hm , sob sobssss *lap air mata* :'c Hope 2013 lebih bermakne dari tahun sebelum niy k :') 

Now , tak lame dah nak mulaa sekolah . Huwaa , tak sabar nyaa nak pakai baju baru , kasut baru , tudung baru , beg baru . alaaa , semua baru ah senang . Hikhik >< nak pergi sekolah belajar rajin-2 , tanak ponteng-2 dah . tanak ade demerit dah . Nak jady pelajar yang baek , InsyaAllah boleh :') Aku nak tengok membe-2 aku pun sama . Kami budyzz takkan terpisah . Hee , yedok ? Ah , lantak ah guane pung . kesah pulak i . wuuuu :P tolong doakan kami semua kk . Tolong k sayanggggggg . Masyeh awakkkkkkk :*

No comments:

Post a Comment