Friday 8 February 2013

PHONE AKUUUU :'(

               Heyyyy peeps . hm , dah lame tak update blog kankan? yelah . takde entry nak update nyee . Hm , now aku banyak menda nak storyyyy . sedih ? adaa banyak . happy ? pun ade laaa :'( nampak tak entry dekat atas tu ? nampak baguss . korang mesti tak faham kan ape maksud aku . yaaaa , aku tahu :') NAK PHONE AKU *capslock* haaa , phone aku kena rampas laaa sayang . Hm , sedihnyaaa . Ya Allah :'< Ini pengajaran dan nasib aku kankan ? sedih sangat aku rase . Btw bukan aku saja bawak laa . Hm , aku bawak sebab ade kawad tapi taktahu laa sape yang bagitahu cikgu . shitt -.- tak puas hati cakap laa . tak payah nak mengadu bagai kat cikgu . Hm , benci nyaaaa aku --' Dah taktahu nak buat camne . naseb baik ade phone lebih . kalau tak :'/ hm , 1 bulan laa jawab nyaa takde phone dekat tangan . Nanti mesty rindu nak dengar lagu , nak text aliep , otp dengan die n macam-2 lagi laa . Rinduu sangatt ! Tapi kenape jadi cenggini ? huwaaaa , dugaan untuk aku . k aku faham semuaaa niy Ya Allah :'( First time phone kena rampas . nanty nak amek phone kena amek dekat pengetua n bawak parents . Mati laa aku dah laa mama taktahu . aku taktahu nak suruh sape tolong amek kan . Hm , eira suruh kerang tolong amek kan untunk die . aku nak suruh sape laaaaaaaa :'< mintak tolong kerang jugak laa jawabnyaa . I HOPE pengetua hati diaa lembut :D Haa , die takkan amek terus kan phone aku ? kalau die amek terus ape hak die nyaa . die just pegang jew k . tak payah nak beriaa sangat laa . Err -.- serius bole stress kalau asyik fikirkan acane nak amek phone niy . Hm , Ya Allah :'( walaupun phone tu murah tapi aku tetap sayang dengan phone tu . lame nyaa 1bulan . NAK PHONE AKU BALIK .




No comments:

Post a Comment