Sunday 24 March 2013

I NEED YOU SAYANG :'(

                Hai stalker . Hm , dah lame tak update blog :/ boringgg much weyh . act nak story iNeedYou sayangggggggg . Wuuu , suwitt nye lahh :p mohon takde yang jeles okay . Hahahaha aku sayang kau sangat-2 doh . Haa , nak tahu tak sape dia tu? secret meyh :D boyfie wa lahh . Hm , kalau takde boyfie boring mybe tapi ade boyfie bukan untuk lepaskan boringg k . kena faham ape maksud wa k kunk tak pasal-2 fight lagi pasal blog . Hahahaha laka laka mybe :) Aku ade ALIEP sorang jew yang laen tu semua ex k . Hm , wa sayang aliep sebab dia baek , sokmo buat aku tergelak sorang-2 kalau text dia . hihi dia nieh sweet jugak kalau nak tahu . kahkahkah >< matilah aku kalau dia bace blog nieh nanty . hehehe sorry mention nama awak sayang :* Hm , couple dengan aliep susah nak fight kalau takde orang yang kacau relay aku . Hope takde sape dah kacau relay aku kalau tak aku tembak sekor-2 biar mampus . Lelaki kat luar sana berlambak , pakwe aku jugak kau nak? godie bitch -.-'

No comments:

Post a Comment