Sunday 26 May 2013

SAKIT HATI :3

                            Heyyyy sweettalker :D Hahaha lame gile kott aku tak update blog. hikhik bukan ape sebab online selalu gune phone jarang gune lappy tulah susah nak update blog. Hm , bersawang dah blog niy *tiup habuk* act nak story banyak lahh jugak kott. hikhik tapi nak pendekkan story malas nak panjang sangat patah pulak tangan. Hehehe k nampak tak tittle tu? Haaaa bagus lahh kalau nampak :D SAKIT HATI ? mesti korang nak tahu ape kan. Hm , seriustalk sakit hati dengan aliep. Dah lahh kebosanan melanda  dia  pulak buat hal. Haih -,- ALLAH jelah yang tahu camne perasaan aku time tu. Mood down terus rase nak maki orang jew sebab dia. Okayy lahh aku faham maksud dia tapi kenape dia macam sorok jew menda tu dari aku. Kalau sorok lagi lahh bertambah aku risau cube bagitahu jujur aku tak kesah weyh :'( aku terase diri kena tipu walaupun kau tak tipu aku. Kadang-2 penat tau tapi aku takpena mengeluh sebab aku sayang diaa. Sumpah sayangggggg 'ALIEP' iloveyouuu :* ececeh suwitt pulak aku niy. Hahaha well aku memang suwitt just malu jew nak tunjuk suwitt aku. Hahaha koya k koya -,- nanti sambung story wa nak pegi makan niy. byeeeeee :*














No comments:

Post a Comment